Stiri

Canalys | Ce producător vinde cele mai multe căști în segmentul audio din India

Home  »  Stiri

Robert Radu

acum 1 lună

Potrivit unui raport al celor de la Canalys, piața audio din India, una dintre cele mai căutate din lume de către toți marii producători, a înregistrat o creștere de 62% în al treilea trimestru din 2021. Peste 16.6 milioane de unități au fost livrate în această perioadă, anunță Mobile Indian.

Canalys anunță: ce producător vinde cele mai multe căști în segmentul audio din India

Cererile pentru căștile audio de tip TWS (True Wireless Stereo) continuă să crească în India.

Potrivit unui raport întocmit de către cei de la Canalys, cifrele acestui segment de piață au crescut în al treilea trimestru al anului curent. Mai exact, creșterea se ridică la 62%, cu peste 16.6 milioane de unități distribuite către clienți, susține Canalys. Acest lucru a împins cota de piață a segmentului la nivel mondial la 14%. În general, piața globală audio inteligentă a scăzut cu 1,2%, ajungând la 118,8 milioane de unități.

Canalys anunță că Apple vinde cel mai bine în India la acest capitol. Dacă în privința smartphone-urilor lucrurile nu stau tocmai bine pentru gigantul nord-american, în sectorul TWS, Apple a livrat 17.8 milioane de AirPods. Cu toate acestea, nivelul livrările a scăzut față de aceeași perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a scăderii semnificative a cererii, deoarece consumatorii așteptau deja dispozitivele din a treia generație.

În același timp, Samsung a reușit să revină pe poziția secundă, brandul sud-coreean fiind susținut de o performanță puternică de la apariția Galaxy Buds2. Pe poziția a treia se află Xiaomi. Regele local al Indiei, BoAt, a intrat pentru prima dată în primele cinci, livrând 2,8 milioane de unități. Și Edifier a fost aproape în urmă cu 2,7 milioane de unități livrate în a treia jumătate a anului trecut.

„India a atins o nouă piatră de hotar pe măsură ce țara și-a consolidat poziția de a treia cea mai mare piață TWS, cu o cotă de piață de 10%. Performanța puternică se datorează mărcilor locale, cum ar fi BoAt, Noise și Boult, precum și jucătorilor importanți din lumea smartphone-urilor, precum Realme, care își cresc rapid livrările TWS”, a spus Analistul de cercetare Canalys Ashweej Aithal.

Există o concurență continuă printre branduri, deoarece acestea încearcă să capteze cererea în creștere a TWS. „Jucătorii audio, cum ar fi Jabra, Sony și JBL, adoptă acum o poziție din ce în ce mai agresivă, împrăștiind modelele TWS într-o gamă extrem de variată de prețuri”, a declarat Sherry Jin, analist de cercetare Canalys. „Acești jucători sunt presați să scadă prețul mediu de vânzare al dispozitivelor lor TWS pentru a deveni competitivi pe piață. Odată cu lansarea AirPod-urilor de a treia generație, se așteaptă ca piața globală TWS să revină la o creștere robustă în cel de-al patrulea trimestru al anului, la timp pentru sezonul sărbătorilor.”