Cei de la WhatsApp vor lansa in curand propriul set emoji care intamplator, sau nu, seamana izbitor cu emoticoanele celor de la Apple, dedicate iPhone-urilor.
Spot the difference: WhatsApp creates its own emoji, but mimics Apple ones https://t.co/1iwMNpc3nF pic.twitter.com/mhFM5KWXkK
— 9to5Mac (@9to5mac) October 3, 2017
Noile emoji marca WhatsApp
Urmand pasii celor de la Facebook, Twitter si Apple, cea mai populara platforma de mesagerie-instanta, va lansa in curand un set personalizat de emoticoane. Pentru moment, noul set emoji al serviciului de messaging a fost lansat in versiunea beta pentru Android. La prima vedere insa, noile emoticoane ale platformei seamana izbitor de mult cu cele de la Apple.
Breaking WhatsApp emoji news #socialmedia ? https://t.co/KpNEvFJKmu
— Paul Hindle (@HindlePaul) October 4, 2017
Cu exceptia celor de la Apple, atat Facebook, cat si Twitter au un set propriu de emoticoane: „La prima vedere, aceste emoticoane WhatsApp pot fi confundate foarte usor cu cele de la Appple. Luandu-le insa parte in parte, diferentele sunt evidente, dar arata intr-adevar foarte apropiat de ceea ce propune Apple” se arata intr-o postare pe Emojipedia, marti.
Nu este prima modificare pe care serviciul de comunicare detinut de catre compania lui Mark Zuckerberg o adauga in aceasta perioada. In ultimele luni, platforma s-a imbogatit cu optiunea picture-in-picture video calling, care poate rula momentan doar pe telefoanele cu Android 8.0 Oreo.
» citeste si » Cum citesti mesaje pe WhatsApp fara ca expeditorul sa stie
In luna iulie, WhatsApp a anuntat ca a atins 1 miliard de utilizatori care trimit mesaje pe zi. Platforma de mesagerie instant a anuntat de asemenea ca 55 de miliarde de mesaje sunt expediate zilnic, la fel ca si 4.5 miliarde de poze si 1 miliard de clipuri video. In acest moment, aplicatia de mesagerie detine 1.3 miliarde de utilizatori activi si suporta 60 de limbi de circulatie internationala.
In acelasi timp insa, la finalul lunii trecute, cei de la New York Times au anuntat ca aplicatia WhatsApp a fost blocata in China, un detaliu care s-ar putea contabiliza la final de an in numarul de utilizatori activi ai platformei.