Xiaomi a lansat recent terminalul Xiaomi Redmi 5A, dupa ce la inceputul lunii octombrie anunta un nou record: peste 10 milioane de telefoane livrate in luna precedenta. Ei bine, CEO-ul de la Xiaomi, Lei Jun, anunta acum ca target-ul producatorului din China pentru acest an este acela de a livra 90 de milioane de telefoane. Si asta, pana la finalul lui 2017!
Planurile Xiaomi pentru finalul de an 2017
Anul trecut, Xiaomi a fost departe de targetul pe care si l-a propus. In al doielea trimestru al acestui an insa, compania a reusit sa livreze cu succes 23,16 milioane de terminale. Prin comparatie, cifra este mult mai mare ca aceeasi perioada a anului trecut, cand producatorul livrase doar 13,3 milioane unitati.
Pentru a livra 90 de milioane de unitati in acest an, compania condusa de Lei Jun ar trebui sa acopere al patrulea trimestru al anului cu 30 de milioane de livrari in materie de telefoane. Tinand cont de cifra record inregistrata in luna septembrie si despre care va scriam mai sus, atunci target-ul din 2017 pare unul plauzibil si realizabil pentru chinezi.
Un alt motiv pentru care Xioami ar putea intr-adevar atinge aceasta borna de 90 de milioane de unitati livrate in 2017 este numarul mare de telefoane lansate si mai ales, calitatea acestora. Xiaomi Mi 6, Redmi Note 4, spectaculosul Mi Mix 2 si Mi A1 (device cu Android One) au fost primite excelent pe piata.
Cea mai importanta cifra de livrari a companiei a fost cea din 2015, atunci cand compania infiintata si condusa de Lei Jun a expediat 70 de milioane de unitati. E drept, targetul pentru acel an fusese unul mai mare, de 80 de milioane de unitati, astfel ca nici in cel mai bun an al sau, Xiaomi nu si-a indeplinit targetul vizat.
In urma cu cateva saptamani, Lei Jun acreditase ideea ca targetul producatorului pentru anul viitor va fi de 100 de milioane de unitati livrate, confirmand ca se lucreaza deja intens la atingerea acestui target prin atentia pe care producatorul o acorda acum diverselor sectoare de activitate.
Xiaomi este unul dintre cei mai importanti producatori de telefoane mobile din lume insa a avut pierderi destul de mari in ultimul an. Pentru a se ridica la nivelul competitorilor sai, producatorul a cautat sa schimbe din mers cativa dintre pasii pe care-i programase deja pentru acest an. Pana acum, strategia pare sa fii dat roade.