De acum încolo, dacă folosești rețeaua vei putea raporta mai ușor tweet-urile pe care le consideri ”problematice” sau care împart informații cu caracter personal. Practic, utilizatorii rețelei au acum posibilitatea să fie redirecționați către meniu, ceea ce le va permite să fie mult mai exacți în ”a descrie problema” și automat în a evidenția informațiile.
Compania a anunțat acest upadte printr-o postare pe pagina lor oficială: ”Vrem să ne mișcăm mult mai repede în reviziuirea tweet-urilor pe care voi le raportați, mai ales a celor acre împărtășesc informații cu caracter personal. Începând de astăzi, veți putea să ne spuneți mai multe despre tweet-urile pe care le raportați” se arată în comunicatul Twitter Inc.
We want to move faster in reviewing reported Tweets that share personal information. Starting today, you’ll be able to tell us more about the Tweet you are reporting. pic.twitter.com/quJ2jqlYIt
— Twitter Safety (@TwitterSafety) 7 martie 2019
Pe lângă aceste detalii noi, Twitter va avea un buton special pentru ”report” care permite userilor să raporteze imediat ”infacțiunea”. În trecut, compania a fost contestată pentru felul în care răspunde solicitărilor utilizatorilor săi care se simt afectați de violarea termenilor personali.
Pentru cei neinițiați, tweet-urile la care se referă compania sunt de fapt acele căi prin care se dezvăluie informații personale ale unui utilizator, fără consimțământul acestuia. Acest lucru poate duce la hărțuire atât online, cât și offline. În timp ce platforma de miccroblogging încă se luptă să găsească un echilibru între dreptul la libertatea de exprimare și hărțuire, este un semn pozitiv că Twitter ca1ută toate măsurile de siguranță pentru a-și proteja utilizatorii. Și nu sunt deloc puțini.
Twitter a inchis 70 de milioane de conturi false
Anul trecut, compania anunțase că a luat primele măsuri serioase prin care vizează împiedicarea răspândirii de informații false.
Conform publicatiei The Verge, compania a inchis 70 de milioane de conturi false in lunie mai si iunie ale anului trecut, ceea ce inseamna practic o cifra dubla fata de conturile pe care Twitter le inchisese in octombrie 2017, la ultima actiune de amploare de acest gen.
In februarie 2018, Twitter asigura ca va debuta o campanie agresiva impotriva conturilor de tip bot, dar si ca va face totul pentru a impiedica retweet-urile de tip spamming.