În colaborare cu Android, Facebook se pregătește să intre în lumea smartwatch-urilor, anunță presa internațională. Mai multe detalii despre noul smartwatch de la Facebook in cele ce urmeaza.
Smartwatch de la Facebook! Compania lui Mark Zuckerberg intră pe o nouă piață
Facebook controlează din ce în ce mai puternic internetul prin multe dintre serviciile sale, cum ar fi Instagram, WhatsApp dar și câteva detalii de tip hardware, inclusiv cască VR, ochelari VR Smart și multe altele. Acum, compania caută să pășească în segmentul ceasurilor inteligente.
Potrivit celor de la ”The Information”, Facebook lucrează la lansarea primului său smartwatch, și o face în parteneriat cu Android, anunță sursa citată. Nu este clar încă dacă este vorba despre un software de la Google (WarOS) sau de vreun soft dezvoltat internt pentru noul smartwatch de la Facebook.
Noul smartwatch de la Facebook va oferi caracteristici legate de sănătate și fitness, care sunt standard printre smartwatch-uri, dar ceea ce este unic este capacitatea de a trimite mesaje prin serviciile Facebook, care vor include probabil WhatsApp, Instagram și Facebook Messenger. Va fi interesant să vedem cum Facebook concurează cu ceasurile inteligente de la alte companii, inclusiv Apple, care vinde unul dintre cele mai renumite ceasuri inteligente din întreaga lume, care este Apple Watch. Companii precum Fossil, Oppo și multe altele vor fi în gardă probabil, deoarece aceste companii se descurcă deja bine pe segmentul smartphone-urilor.
Noul smartwatch de la Facebook va avea conectivitate celulară, iar compania dezvoltă, de asemenea, propriul software care ar putea alimenta viitorul device. Acest ceas inteligent se va alătura listei tot mai mari de dispozitive hardware a Facebook, inclusiv Oculus VR, dispozitivelor sale de apelare video, inclusiv Portal TV, Portal, Portal Plus și Portal Mini. În septembrie, gigantul social media și-a anunțat parteneriatul cu Ray-Ban și a dezvăluit că va dezvolta și lansa ochelarii inteligenți marca Ray-Ban. Facebook spune că ochelarii inteligenți ai consumatorilor vor fi un pas în plus în activitatea sa generală pe AR, dar nu vor fi clasificați ca un dispozitiv AR, similar cu Spectacles de la Snapchat. Acesta va fi primul produs în parteneriatul Facebook și EssilorLuxottica, care este compania ce deține printre altele mărci precum RayBan.
Pana la lansarea noului smartwatch de la Facebook, așa cum ați putut citi de pe blogul nostru, Facebook pregătește în același timp și un competitor pentru aplicația Clubhouse. Potrivit unei informații oferite de New York Times, care citează surse din apropierea companiei, Facebook lucrează deja la fondarea unei aplicații care să concureze cu Clubhouse, cu scopul de a-și extinde acoperirea în noi forme de comunicare. Conform surselor citate de NY Times, CEO-ul Mark Zuckerberg ar fi luat această decizie.
Directorii Facebook ar fi ordonat angajaților să înceapă să creeze un produs similar cu Clubhouse, ba chiar unul cu funcționalități identice. Produsul este deja în lucru, confirmă presa internațională, în timp ce numele de cod al produsului încă nu a fost finalizat.