Stiri

Facebook, o nouă mutare importantă. Ce a decis compania deținută de Mark Zuckerberg

Home  »  Stiri

Robert Radu

acum 2 săptămâni

Facebook este pe cale să dea naștere unui rival pentru Clubhouse, anunță presa internațională. Cum s-a născut această idee și de ce gigantul nord-american a luat această decizie, în cele ce urmează.

Facebook pregătește un competitor pentru Clubhouse

Aplicația Clubhouse a luat amploare în ultima vreme, iar amploarea fenomenului a obligat nume grele ale industriei să ia atitudine. După Twitter, se pare că și Facebook ar urma să creeze o aplicație care se vrea a fi un competitor pentru Clubhouse, anunță presa internațională.

Potrivit unei informații oferite de New York Times, care citează surse din apropierea companiei, Facebook lucrează deja la fondarea unei aplicații care să concureze cu Clubhouse, cu scopul de a-și extinde acoperirea în noi forme de comunicare. Conform surselor citate de NY Times, CEO-ul Mark Zuckerberg ar fi luat această decizie.

Directorii Facebook ar fi ordonat angajaților să înceapă să creeze un produs similar cu Clubhouse, ba chiar unul cu funcționalități identice. Produsul este deja în lucru, confirmă presa internațională, în timp ce numele de cod al produsului încă nu a fost finalizat.

”Am conectat oamenii prin tehnologii audio și video de mulți ani și explorăm mereu noi modalități de a îmbunătăți experiența respectivă pentru utilizatorii noștri”, s-a mulțumit să spună Emilie Haskell, o purtătoare de cuvânt a Facebook. Pe undeva, sună a confirmare, pentru că afirmația oficialului de la Facebook nu a negat nicio secundă anunțul din NY Times.

Facebook este de altfel recunoscută pentru că a urmărit mereu trendul și a reușit de altfel mai tot timpul să țină pasul cu ceea ce înseamnă popular la un moment anume. S-a văzut astfel și în cazul Instagram Reels după ce TikTok a fost interzis în câteva țări.

În ceea ce privește Clubhouse, aplicația a fost deja interzisă în China ca urmare a problemelor de moderare a conținutului. Aplicația a fost lansată în faza beta în aprilie 2020 și a câștigat foarte mult în perioada de blocare. Lansarea din luna mai 2020 a fost evaluată la aproximativ 100 de milioane de dolari, cu doar 1500 de utilizatori în acel moment. Aplicația a fost dezvoltată de Paul Davison, un antreprenor din Silicon Valley și Rohan Seth, care este fost angajat Google. Aplicația a câștigat multă popularitate datorită funcționalității sale unice în care puteți interacționa cu persoane din sălile audio, unde un grup de oameni pot vorbi despre un anumit subiect. Popularitatea a crescut și mai mult când chiar și Elon Musk a continuat să încerce aplicația, ba chiar să o promoveze. Momentan, populara aplicație este disponibilă în prezent numai pe iOS.

Nu uita să arunci și tu o privire peste oferta noastră de huse telefoane pe care o găsești disponibilă pe CatMobile.ro.

Etichete:

Clubhouse Facebook