Samsung Electronics, raport financiar » Samsung a facut public un raport financiar care arata profitul sau pentru al doilea trimestru al anului 2018, iar cifrele nu sunt atat de bune pe cat spera producatorul sud-coreean ca or sa fie.
Vanzarile pentru navele amiral Samsung Galaxy S9 si Samsung Galaxy S9 Plus nu au mers atat de bine, iar aparitia producatorilor chinezi Xiaomi, Huawei, Vivo sau Oppo pe mai multe sectoare de activitate, dauneaza se pare vanzarilor companiei, cel putin in departamentul smartphone, anunta CCTV China.
Profitul net al Samsung Electronics a stagnat
Conform celor de la MarketWatch, Samsung nu a facut progrese in acest an, iar profitul sau net a stagnat.
Profitul Samsung Electronics in aceasta perioada a fost de 14.87 trilioane de woni, adica undeva la 13.3 miliarde de dolari, cu doar 5.68% mai mult decat in aceasi perioada a anului trecut. Samsung a confirmat ca divizia de telefoane mobile nu se misca atat de bine in aceasta perioada, astfel ca veniturile ei au scăzut cu 20%, de la 26,8 miliarde dolari (anul trecut) la la 21,4 miliarde dolari.
Dezamagirea producatorului se leaga in special de acest departament, acolo unde gigantul sud-coreean astepta o crestere semnificativa. Plusuri pentru aceasta perioada sunt departamentele care se ocupa de productia de paneluri (ecrane) si cel dedicat procesoarelor construite de Samsung.
Sectorul IM, care include Divizia de Comunicatii si sectorul Business Network a inregistrat un profit de 2.67 trilioane de woni, un minus de 29.1% fata de anul trecut, ceea ce inseamna un nou motiv de ingrijorare pentru producatorul cu cel mai mare impact pe piata de telefoane mobile din Asia.
Conform celor mai noi informatii de pe piata, Samsung Electronics va lansa noul model Samsung Galaxy Note 9 la un pret ceva mai rezonabil, dar cu performante de top si o va face ceva mai devreme pentru a revitaliza divizia de telefoane mobile. O decizie care ar putea sa se demonstreze inspirata in contextul dat de performantele din primele doua trimestre ale anului.
Legat de livrarile din aceste prime doua trimestre, oficialii Samsung au explicat: „Piata smartphone-urilor premium inseamna o competitie mult mai mare in acest an, iar vanzarile ceva mai slabe ale terminalelor Samsung Galaxy S9 si Galaxy S9 Plus ne-au afectat. La fel si impactul mai slab al modelelor mai vechi. Cheltuielile au fost foarte mari, astfel ca aceste cifre nu ne iau prin surprindere si nici nu afecteaza strategia noastra de viitor. Totul a fost deja analizat si ceea ce va urma este foarte bine planificat. In planurile noastre de viitor intra cu siguranta o colaborare mult mai stransa cu operatorii de telefonie mobile din alte tari precum si cresterea nivelului de investitie in sectorul LTE„.