Twitter nu traverseaza un moment prea bun. Donald Trump, fostul președinte al Statelor Unite a provocat un adevărat război pe cunoscuta rețea de socializare, după ce contul său cu peste 80 de milioane de urmăritori a fost suspendat. Mulți dintre susținătorii fostului președinte s-au decis să renunțe în semn de solidaritate la Twitter, rețeaua unde Donald Trump era extrem de activ.
Chiar daca lucrurile nu s-au schimbat prea mult pentru Twitter, care si-a continuat parcursul și are un număr constant de descărcări totale, asupra rețelei au planat o serie de neplaceri in special in zona media. Iar concurenta a vrut sa profite cat mai mult de acest context, lansand fel de fel de update-uri si versiuni cat mai noi si cat mai atractive. Unul dintre segmentele unde oficialii Twitter considera ca trebuie sa evolueze este cel in care regasim competitia cu Clubhouse.
Asa s-a nascut Twitter Spaces, oferta care a devenit cea mai puternica competitie pentru Clubhouse si care permite tututor celor care au peste 600 de urmaritori sa poata gazdui ”un Space”.
Noua strategie de pe Twitter: daca ai peste 600 de urmăritori, poți face asta! Ce este Twitter Spaces
Twitter a oferit in ultima vreme, în mod constant, actualizări ale serviciului său Twitter Audio Spaces pentru a concura cu Clubhouse și alte aplicații similare. Și acum, compania a anunțat o lansare mai largă a funcției și spune că oricine de pe Twitter cu 600 sau mai mulți adepți își poate găzdui propriile spații.
Twitter spune că a decis sa ofere posibilitatea utilizatorilor sa gazduiasca un ”Space” daca au mai mult de 600 de urmaritori, pe baza feedback-ului din partea oamenilor și conform căruia aceste conturi vor avea o experiență bună de găzduire datorită publicului lor existent. Twitter Spaces este un loc în care puteți sta și discuta cu oamenii interesați de același subiect în care vă aflați.
Funcționalitatea este mai mult sau mai puțin similară cu ceea ce are Clubhouse de la început. De asemenea, compania a dezvăluit câteva funcții la care a lucrat pentru Spaces pentru o experiență și mai placută. Se spune că va aduce în curând Ticketed Spaces unde gazdele spațiilor vor fi recompensate pentru experiențele pe care le creează și pentru ca ascultătorii să aibă acces exclusiv la subiectele care ii interesează cel mai mult. În curând va începe un mic test de astfel de spatii cu bilete, cu un grup mic în care gazdele pot seta prețurile și cantitatea biletelor.
Următoarea caracteristică care ar urma sa fie lansata este serviciul de co-hosting, unde utilizatorii vor avea posibilitatea de a alege până la alte două persoane pentru a gestiona participanții și informații despre Spațiu, cum ar fi titlul și descrierea. Apoi, ar urma sa intre in scena ”Scheduling” cu ajutorul căruia veți putea programa un spațiu, iar publicul se poate înscrie pentru a primi o notificare când începe.
Lucrurile nu se termină aici, deoarece compania lucrează și la mai multe etichete și avertismente, împreună cu subtitrări îmbunătățite. Twitter este hotărât să facă din Spaces singura platformă pe care o căutați, pentru un chat audio de grup cu persoane aleatorii. Chiar și Clubhouse a început acum o versiune beta Android cu un număr mic de utilizatori, astfel încât să capteze publicul nu numai pe iOS, ci și pe Android.