Zilele trecute anuntam ca cei de la Huawei pregatesc un smartphone pliabil pentru 2018. Cu ocazia acestui anunt, CEO-ul Richard Yu a facut si o alta afirmatie foarte curajoasa legata de concurenta cu Apple si Samsung: “Le vom depasi, cu siguranta. Acesta este destinul nostru! Poate ca nu sunt deloc un tip modest si ar trebui sa fiu, insa … nimeni nu ne poate opri. Suntem pe drumul cel mai bun”. Iar Yu, pare ca stie pe ce se bazeaza. Huawei este protagonistul zilei de astazi dupa ce presa internationala noteaza ca a sarit de 100 de milioane de unitati livrate, dupa primele trei trimestre ale anului.
Huawei: trei trimestre fructoase in 2017
Huawei a anuntat in aceasta saptamana ca a depasit borna 100 de milioane de unitati livrate in primele trei trimestre ale anului. Cresterea remarcabila a veniturilor companiei din ianuarie, pana in septembrie este de 30% pentru divizia de livrari telefoane.
Huawei has dispatched 100 million phones this year https://t.co/rh9Cqtcw1s pic.twitter.com/uHdnG0cTFa
— GSMArena.com (@gsmarena_com) October 24, 2017
De asemenea, Huawei a confirmat ca numarul de puncte de vanzare a crescut la 42.300 in intreaga lume, adica un plus de 19% fata de anul trecut. Mai mult decat atat, Richard Yu afirma ca cel mai mare producator din China doreste sa-si extinda piata globala si sa imbunatateasca imaginea brandului: „Avem peste 10 mii de angajati in intreaga lume, oameni care lucreaza pe sectoare precum dezvoltare si cercetare. Ne asteptam ca in urmatorii ani sa castigam mai multi clienti high-end, pentru ca acesta este pana la urma sectorul care aduce cel mai mare profit companiei noastre”.
Cifrele arata ca producatorul cu sediul central in Shenzhen, Guangdong, a depasit Apple, devenind a doua mare companie de telefonie mobila din lume. Este vorba evident despre cotele de piata pe lunile iunie si iulie, deci pana ca Apple sa-si lanseze varfurile de gama din acest an. In schimb, in China, Huawei nu are rival, fiind lider autoritar.
Conform unei evaluari a americanilor de la Interband, valoarea brandului Huawei a crescut cu 14 procente in 2017, atingand acum pragul de 6.68 miliarde de dolari. Prin comparatie, brandul Apple este insa foarte departe, chiar „la ani lumina” dupa cum anunta China Daily. Valoarea de piata a brandului american atinge 184.15 miliarde de dolari, conform aceluiasi studiu efectuat (anual) de cei de la Interband.
Producatorul chinez a lansat recent pe piata doua telefoane foarte atractive din seria Mate. Despre Huawei Mate 10 si Huawei Mate 10 Pro gasiti toate detaliile necesare pe blogul nostru.
sursa: chinadaily.com.cn