Reviews, Stiri

Asus Zenfone 3 ZE552KL review, pret si specificatii tehnice

Home  »  Reviews  »  Stiri

CatMobile.ro

acum 7 ani

La un an distanta de la momentul in care a patruns pe piata de smartphone, ASUS a propus doua modele de telefoane mobile inteligente noi cu care spera sa se impuna pe anumite sectoare de activitate ale acestei pieti. Astazi vom discuta despre unul dintre aceste modele si vom stabili care sunt punctele sale forte si care sunt minusurile, vom analiza intr-un review pentru ASUS ZENFONE 3 ZE552KL tot ceea ce tine despre acest model de telefon si vom afla care este pretul in Romania.

ASUS ZENFONE 3 ZE552KL review

Spre deosebire de fratele sau mai ieftin, ASUS ZENFONE 3 ZE552KL ofera utilizatorilor un ecran de 5.5 inch, 64 GB memorie interna, 4 GB RAM, un procesor Qualcomm MSM8953 Snapdragon 625 Octa Core si doua camere de 16 megapixeli. In plus, puteti beneficia de bateria de 3000 mAh considerata printre cele mai impunatoare de pe piata ca nivel de stabilitate si performanta. ASUS ZENFONE 3 – ZE552KL ruleaza pe Android 6.0 Marshmallow si cantareste numai 155 de grame, acesta din urma fiind o caracteristica importanta care confirma impactul estetic foarte puternic pe care smartphone-ul il are asupra utilizatorului la prima vedere. ASUS ZENFONE 3 – ZE552KL este usor de manevrat, confortabil la utilizare si propune un nivel de performanta excelent pentru o suma nu neaparat confortabila, dar acceptabila pentru ceea ce ofera modelul.

…. vezi Huse Asus Zenfone 3 (5.5 inch) ZE552KL

ASUS ZENFONE 3 ZE552KL opinii, pret

La fel ca si modelul ASUS ZENFONE 3 – ZE520KL, acest terminal cucereste la capitolul design. Prima data cand il vei tine in mana, va fi si primul moment in care relatia ta de afectiune fata de ASUS ZENFONE 3 ZE552KL se va dezvolta. Este usor, categoric atragator si foarte usor de controlat. Spatele (mai exact carcasa) este din sticla, marginile sunt din aluminiu, display-ul protejat de Corning Gorilla Glass (vezi Folii Asus Zenfone 3 (5.5 Inch) ZE552KL). O constructie premium solida si impresionanta pentru care ASUS merita felicitari. Un minus as putea trece in dreptul sau in ceea ce priveste butoanele home si apps care nu sunt luminate si ingreuneaza procesul pe timp de noapte.

La capitolul sistem de operare, Android 6.0.1 ne este familiar, la fel probabil si ZenUI. Launcherul ASUS se misca insa minunat si pare din ce in ce mai apreciat la scara larga. Salut ideea ASUS (vezi mai multe produse de la Asus) de a renunta la o mare parte din bloatware pentru ca pana la urma foarte putini dintre utilizatori foloseau aceste aplicatii. Navigarea este acum mai usoara si mai rapida. Fluiditatea cu care se misca, lipsa de lag, usurinta cu care intra in aplicatii, ma face sa cred ca ZENFONE 3 ZE552KL este o optiune solida si la acest capitol. E aproape imposibil sa nu-ti placa ceva in mod deosbit la acest telefon si acest lucru confirma increderea pe care ASUS a pus-o in dispozitivul sau. Viteza in 4 G este excelenta, la capitolul semnal telefonul se descurca minunat, iar sunetul este puternic. Daca esti fanul clipurilor muzicale de pe YouTube vei ramane placut impresionat. ZENFONE 3 – ZE552KL corespunde si la capitolul camera foto, cu toate ca n-as spune ca vorbim despre cea mai buna camera de pe piata asa cum am vazut in anumite comentarii de pe forumurile de specialitate. Este insa o camera buna spre foarte buna si cred ca vei fi multumit de la primele cadre. Foarte multa lume mi-a vorbit la superlativ despre bateria ASUS ZENFONE 3 – ZE552KL. Am spus inca de la inceputul articolului ca acumulatorul acestui model de telefon este unul dintre cele mai impunatoare de pe piata. Ei bine, intr-adevar, bateria de 3000mAh face fata cu brio criteriilor mele personale si utilizarea intensa a smartphone-ului nu o va consuma integral pe parcursul unei zile. Ba chiar, indraznesc sa fac un pariu cu oricare dintre dumneavoastra ca surpriza va fi cu atat mai mare cu cat veti observa ca folositi intens telefonul si procentele scad destul de rar.

Avem de-a face asadar cu un smartphone foarte interesant propus de ASUS, cu un display foarte bun, cu un design premium extrem de atragator plus o viteza de reactie excelenta si o baterie mult peste asteptari. In functie de sursa pretul si disponibilitatea ASUS ZENFONE 3 – ZE552KL difera. Poate fi insa achizitionat la liber cu sume cuprinse intre 1700 si 2000 de lei. Raportul calitate-pret este insa unul bun si recomand achizitionarea acestui terminal celor care sunt interesati de calitate, confort si stabilitate la un pret rezonabil.

Summary
product image
Author Rating