YouTube a anuntat prin vocea oficialilor sai ca platforma este accesata de mai bine de 1.5 miliarde de utilizatori autentificati in fiecare luna. Diferenta esentiala fata de alte platforme este ca cei 1.5 miliarde de vizitatori autentificati lunari petrec in medie o ora pe zi minim pe YouTube! In plus, numarul vizitelor pe acesata platforma este chiar mai mare daca nu se tine cont de conturile functionale.
Noile imbunatatiri ale YouTube dezvaluite de CEO Susan Wojcicki
Pentru a-si fideliza si respecta vizitatorii, cei de la Youtube s-au exprimat atat in cadrul unei conferinte VidCon la Annaheim, cat si in scris, pe blogul Youtube, cu privire la cateva proiecte de viitor pe care le vor desfasura in perioada urmatoare.
Susan Wojcicki, CEO YouTube a anuntat de asemenea ca YouTube va incerca sa faca VR-ul mult mai accesibil pentru toata lumea (atat telespectatori, cat si creatori). Oficialul YouTube sustine ca filmele VR de 360 de grade nu sunt usor de realizat, iar unele camere de realitate virtuala sunt extrem de scumpe. De aceea, in parteneriat cu Daydream, cei de la YouTube au lucrat la un nou format care ofera imagini video 3D in timp ce capteaza la 180 de grade. „Cel mai util lucru pentru noi este sa colaboram cu producatori de aparate precum LG, Yi sau Lenovo pentru a construi noi camere VR 180 care sa nu coste atat de mult precum cele disponibile astazi pe piata” a anuntat Wojcicki.
Afla de aici: » cum sa asculti Youtube cu ecranul smartphone-ului inchis
In acelasi timp, YouTube a reusit din cate se pare sa mai rezolve o problema delicata, legata de aplicatia de mobil, care nu asigura cea mai buna experienta de vizualizare utilizatorilor platformei, atunci cand un clip este filmat in pozitie verticala. Probabil ca va este cunoscut sentimentul de mirare atunci cand pe platforma streaming mentionata observati un clip care se vede doar pe mijlocul playerului, fiind inconjurat de doua benzi mari si negre. Rotirea telefonului pentru full screen lasa de asemenea mult spatiu neutilizat, ceea ce atrage nemultumirea vizitatorilor, inclusiv in comentariile clipurilor respective.
Compania a reusit insa sa gaseasca o solutie oferind de-acum posibilitatea ca atunci cand utilizatorul are telefonul in mana, pe verticala, sa poata extinde sectiunea unde este afisat clipul.
Nu in ultimul rand, platforma a mai adaugat pe lista upgrade-urilor un mic detaliu. „Sharing is caring” ne anunta CEO Susan Wojcicki care ne explica faptul ca de-acum incolo va fi mai usor sa share-uim clipurile noastre preferate prietenilor. Functia de partajare a devenit oficiala anul trecut, iar in cateva saptamani va fi oficial disponibila in America Latina, Statele Unite ale Americii si ulterior Europa.