Vivo nu este un producator la fel de cunoscut la nivel global precum gigantii Samsung Electronics sau Apple, insa din China primim vesti absolut surprinzatoare, care ar putea rasturna putin calculele hartiei.
Conform unui reputat inginer apropiat inca de liniile de aprovizionare ale producatorilor de smartphones din China, Vivo ar urma sa fie prima companie din lume care lanseaza un terminal cu senzorul de amprenta integrat in display.
Samsung a renuntat la senzorul integrat in display, iar Apple intarzie lansarea
Pe blog.catmobile.ro ati putut afla de decizia celor de la Samsung Electronics care au considerat ca nu este inca momentul sa faca acest salt revolutionar spre integrarea senzorului de amprenta in display. In aceste conditii, Apple Inc parea compania care va lansa acest tip de tehnologie cu ocazia lansarii celebrului iPhone 8, despre care puteti citi cele mai recente speculatii in cadrul acestui articol.
Doar ca iPhone 8 ar urma sa fie lansat tocmai in luna septembrie, in timp ce compania chineza Vivo se anunta ca se va misca mai repede. Informatia prezentata de presa europeana a fost confirmata din surse proprii si de specialistii IT ai cotidianului spaniol de mare tiraj ABC. Sursa citata descrie viitorul model pe care Vivo il va lansa, alaturandu-i aceasta tehnologie, astfel ca Vivo ar putea deveni astfel prima compania care aduce pe piata un smartphone cu senzorul de amprenta integrat in display-ul noului sau model.
Acelasi tip de informatie il putem citi si pe site-ul Androidauthority care credibilizeaza astfel, tot mai mult zvonurile din presa chineza care anunta ca Vivo le va lua la acest capitol fata gigantilor Samsung Electronics si Apple Inc.
Cine este Vivo?
Infiintata in urma cu opt ani de zile, Vivo este localizata in Dongguan, provincia Guangdong si este o companie condusa de Shen Wei.
Compania a crescut enorm in ultimii ani si dupa ce a devenit sponsor oficial al primei ligi de fotbal din India a incheiat recent un parteneriat cu Federatia Internationala de Fotbal Asociatie prin care brandul va deveni unul dintre sponsorii Campionatului Mondial de Fotbal din Rusia 2018 si ulterior, Campionatului Mondial de Fotbal din Qatar 2022.
In acest context, graba cu care Vivo cauta sa-si solidifice prezenta la nivel national, dar mai ales global, este cat se poate de lesne de inteles. Recent Vivo Mobile a anuntat noi centre de desfacere in regiuni importante precum Shenzen si Nanjing angajand aproape 2000 de oameni in plus. Expansiunea companiei s-a simtit in vanzarile inregistrare in utimul trimestru al anului trecut in regiuni importante precum Indonezia, Thailanda si mai ales India.