Facebook face primele teste pentru implementarea butonului „dislike”, in urma „numeroaselor solicitari venite de la utilizatori”, anunta The Independent. Update-ul pe care Mark Zuckerberg et comp il pregatesc pare o „reactie” normala a celei mai accesate si utilizate aplicatii din lume. Este doar o continuare a listei de „imbunatatiri” pe care compania o vizeaza in viitorul apropiat, dupa ce recent gigantul social media a anuntat ca va implementa un filtru de filtrare al stirilor false si in Europa.
De foarte multa vreme se speculeaza ca Facebook va implementa in curand butonul „dislike” pentru postarile care se fac prin celebra aplicatie. cu toate ca au existat numeroase opinii pro si contra referitoare la acest subiect, compania pare pregatita sa asigure in viitorul apropiat aceasta functie. Foarte multe voci sustin ca implementarea acestui buton contrazice in sine conceptul aplicatiei, dar din ce in ce mai multi utilizatori isi doresc ca butonul „dislike” sa faca parte din viitorul Facebook.
Astfel, The Independent sustine ca functionalitatea va fi in curand implementata in News Feed, e drept dupa un prealabil tempo de tranzitie in care oficialii si specialistii companiei vor analiza feedback-ul utilizatorilor. Conform sursei citate, Facebook face deja o serie de teste prin intermediul Facebook Messenger, studiind cateva reactii noi pe care utilizatorii (redusi ca numar si acces) au posibilitatea sa se manifeste printr-un simplu „emoji” ca reactie de tip „dislike”.
De ce a refuzat pana acum Facebook sa faca acest pas?
Gigantul Social Media a ignorat in trecut cererile numeroase pentru implementarea unui astfel de buton, in special de teama ca noua functionalitate va deveni o problema. Marile brand-uri care „traiesc” pe Facebook s-ar putea lovi de numeroase „voturi” care sa sublinieze lipsa de popularitate sau credibilitate in anumite cazuri.
De aceea, compania incearca sa studieze si sa analizeze pentru inceput impactul pe care aceasta functionalitate ar avea-o asupra utilizatorilor si implicit, asupra aplicatiei. „Noi testam in permanenta diverse lucruri importante inclusiv pe Messenger, pentru ca scopul nostru este sa-l facem cat mai distractiv si cat mai interactiv. Testele pe care le efectuam in prezent sunt de mici proportii si vor permite utilizatorilor sa raspandeasca mai multe emoticoane pentru a-si exprima reactiile” a marturisit unul dintre oficialii companiei pentru TechCrunch, intr-o declaratie preluata si de The Independent.
→Daca nu stiai: Facebook aduna lunar opiniile a 1.7 miliarde de oameni de pe Glob. Site-ul nostru are de asemenea un cont pe aceasta retea de socializare, cont care aduna aproape 13 mii de aprecieri. Va asteptam cu opinii, comentarii si sugestii pe pagina noastra de Facebook, acolo unde puteti afla si cele mai noi informatii despre produsele CatMobile Accesories.
Facebook a lansat reactiile prin emoticoane in urma cu mai bine de un an de zile si desi gigantul social media s-a temut de impactul pe care il vor avea aceste reactii emoji, in cele din urma, totul s-a demonstrat a fi un real succes. Mai mult de 300 de miliarde de astfel de reactii sunt trimise in mod frecvent sustine cei de la New York Magazine, care anticipeaza ca si butonul „dislike” se va bucura de o mare sustinere din partea utilizatorilor.
Cum va functiona butonul dislike pe Facebook?
Noua functionalitate va fi cu adevarat revolutionara din punct de vedere al impactului si al conceptului companiei, care s-a lansat pe piata cu arhicunoscutu buton „like”. Opozantul sau va fi butonul „dislike”, un buton care va schimba multe legat de conceptul celei mai importante aplicatii social media din lume. Practic, la fel ca la reactiile din News Feed, utilizatorul poate rezona sau nu cu o postare prin apasarea lunga a butonului de like. Acel buton va deschide lista de reactii, destul de populata de „emoticoane” si in acest moment.
Pe langa deja celebrele „love”, „angry” sau „sad”, Facebook va implementa si un emoticon care va reprezenta butonul „dislike”. Acela va fi butonul pe care utilizatorul il va putea apasa pentru a alegea reactia cea mai negativa vis-a-vis de postarea interlocutorului sau. Butonul dislike ar putea schimba astfel conceptul universal pe care l-a gandit Facebook la inceputurile sale si va deveni o forma oficiala de raspuns sau o forma de reactie negativa fara precedent. Sunteti de acord cu implementarea acestui buton pe cea mai importanta si utilizata aplicatie social media din lume? Asteptam raspunsurile dumneavoastra, pozitive sau negative.