Stiri

Twitter a vrut să cumpere ShareChat. Motivul din spatele intenției

Home  »  Stiri

Dragos Alecu

acum 2 luni

Conform unui raport recent, Twitter a luat în considerare cumpărarea ShareChat și a dorit să transforme Moj într-un concurent global pe segmentul aplicațiilor pentru videoclipuri scurte.

Twitter s-a gândit să cumpere ShareChat

Twitter se pare că dorește să-și extindă aria de acoperire în rândul publicului indian. O confirmă informațiile din ultima vreme conform cărora, Twitter a purtat recent discuții pentru a achiziționa start-up-ul indian ShareChat de social media.

Astfel, Twitter pare că vrea să intre pe segmentul platformei de videoclipuri scurte și să construiască un rival global pentru TikTok. Informația provine de la Techcrunch, citând surse apropiate companiei.

„Firma americană, care este deja un investitor în ShareChat, cu sediul în Bangalore, s-a oferit să cumpere startup-ul indian pentru 1,1 miliarde de dolari și s-ar fi angajat să facă o investiție suplimentară de 900 de milioane de dolari” au spus două dintre surse pentru Techcrunch. ”ShareChat, susținut de Lightspeed Partners India, Elevation Capital și India Quotient, printre altele, a strâns până acum aproximativ 260 de milioane de dolari ”, se arată în acest raport.

Discuțiile nu s-au concretizat însă, mai scrie sursa citată, dar motivul pentru care acordul nu a putut fi finalizat nu a putut fi stabilit. Două surse au declarat că Twitter și-a exprimat intenția de a duce Moj, o aplicație video în formă scurtă pe care o deține ShareChat, pe piețele internaționale și de a o poziționa ca un rival al aplicației chineze TikTok.

ShareChat, care pretinde că are peste 160 de milioane de utilizatori, oferă aplicația sa de rețea socială în 15 limbi indiene și are un număr mare de persoane în orașele și orașele indiene mici. Moj, deținută și de Sharechat, se bucură deja de vizitele a peste 80 de milioane de utilizatori, ceea ce face ca aplicația să devină un jucător important în segmentul de aplicații pentru videoclipuri scurte.

Twitter a investit deja în ShareChat în 2019, și nu a făcut-o deloc modic. Aproximativ 100 de milioane de dolari ar fi investit gigantul social media în aplicația indiană: „Twitter și ShareChat sunt aliniate la scopul mai larg de a servi conversația publică, ajutând lumea să învețe mai repede și să rezolve provocările comune. Această investiție va ajuta ShareChat să crească și să ofere echipei de conducere a companiei accesul la directorii Twitter ca parteneri de gândire ”, a declarat Manish Maheshwari, director general al Twitter India, într-un comunicat emis presei la acea vreme

Etichete:

ShareChat Twitter