Xiaomi a vandut 1 milion de terminale in India in numai 18 zile. Cum se pregatesc chinezii sa atace piata din Europa

Xiaomi se straduieste sa-si mentina nivelul pe piata din China unde intampina o concurenta foarte serioasa din partea marilor sai rivali din Asia. In ciuda faptului ca puternicul concern cu sediul central in Haidian nu si-a schimbat politica, una dintre principalele tinte ale Xiaomi smartphone a ramas insa piata din India, unde pare sa fie mai puternica decat oricand. Lei Jun a anuntat vineri intr-o scrisoare deschisa presei care in decurs de numai 18 zile, compania a vandut 1 milion de smartphones pe piata din India, aproximativ jumatate dintre ele fiind vandute in numai trei zile. Prin comparatie, anul trecut in aceeasi perioada a anului, concernul chinezesc a avut nevoie de peste o luna de zile pentru a vinde 500 de mii de smartphones in India, un detaliu „care subliniaza progresul incontestabil al Xiaomi pe aceasta piata”, anunta presa din China.

India este o piata foarte importanta pentru noi in strategia noastra de globalizare. De fapt, aceasta regiune a devenit cea mai mare piata de desfacere dupa China” a marturisit Jun care a subliniat ulterior: „am patruns pe piata din India intr-o competitie acerba in compania unor rivali foarte puternici. Dar cresterea noastra este una senzationala si spectaculoasa, in primul rand pentru ca am reusit sa ne impunem viziunea si filosofia produselor noastre high-quality la preturile extrem de mici. In al doilea rand pentru ca avem o echipa extraordinara in India, o piata pe care vom continua sa investim pentru a aduce cele mai valoroase si calitative gadgeturi din lume. Ne dorim sa crestem in anul care urmeaza la toate capitolele inclusiv in ceea ce priveste serviciile noastre de vanzari si suport pentru India” a confirmat Lei Jun. Presa din India saluta miscarea Xiaomi si atrage atentia ca nu doar puternicul concern chinezesc urmareste sa se dezvolte in aceasta tara ci si mult mai celebrele rivale, Samsung si Apple. Toti marii producatori de telefoane mobile inteligente se lupta in acest moment sa atraga piata din India, care pare sa fii furat prim planul Europei la acest capitol. Totusi, „Xiaomi considera piata indiana drept o etapa intermediara, scopul companiei fiind extinderea la cel mai inalt nivel in aceasta regiune si ulterior in Europa” vehiculeaza presa din India.

Xiaomi a vandut aproximativ 2.3 milioane de smartphones in India in primele doua sferturi ale anului 2016, iar in anul care urmeaza compania lui Lei Jun isi propune sa atinga aceeasi cifra in zona Europeana noteaza jurnalistul indian Tarun Pathak de la Mashable India. „Atunci cand a intrat pe piata din India, Xiaomi s-a bazat in special pe ecommerce pentru a-si vinde terminalele. Astazi, nu doar ca vinde telefoanele prin intermediul primelor trei site-uri ecommerce din India – Amazon, Flipkart si Snapdeal – dar s-a impus si pe piata magazinelor offline. Aceeasi politica o va incerca si in Europa cat de curand si profitand de calitatea produselor, dublate de preturile mici, am putea spune ca are sanse mari de reusita” concluzioneaza acelasi jurnalist. Cele mai bine vandute terminale marca Xiaomi in India sunt Xiaomi Redmi Note 3 de 32 GB, Xiaomi Mi Max, Xiaomi Redmi Note 3 de 16 GB, Xiaomi Redmi 3s Plus si Xiaomi Mi 5.

Xiaomi a vandut 1 milion de terminale in India in numai 18 zile

Summary
Xiaomi a vandut 1 milion de terminale in India in numai 18 zile. Cum se pregatesc chinezii sa atace piata din Europa
Article Name
Xiaomi a vandut 1 milion de terminale in India in numai 18 zile. Cum se pregatesc chinezii sa atace piata din Europa
Description
Xiaomi a vandut aproximativ 2.3 milioane de smartphones in India in primele doua sferturi ale anului 2016, iar in anul care urmeaza compania lui Lei Jun isi propune sa atinga aceeasi cifra in zona Europeana noteaza jurnalistul indian Tarun Pathak de la Mashable India.
Author
Publisher Name
catmobile.ro
Publisher Logo

Lasă un răspuns