Meizu schimba strategia: producatorul chinez se va imparti in trei companii mai mici

Meizu, una dintre cele mai importante companii de electronice din Asia, se va imparti in trei companii diferite. Astfel, compania din Zhuhai urmeaza pasii puternicului concern Huawei care a lansat brandul Honor pentru a-si vinde produsele low cost. In scurt timp vom avea parte de alte doua companii sub aceeasi conducere Meizu: Meilan (sau Blue Charm) si Flyme.

Istoric Meizu

Meizu schimba strategia: producatorul chinez se va imparti in trei companii mai miciCompania Meizu Technology Co Ltd este o companie chineza cu sediul central in Zhuhai, regiunea Guangdong infiintata in 2003 de catre Jack Wong. La inceputurile sale, compania producea in exclusivitate MP3 si mai apoi MP4 Playere, insa din 2008, a inceput productia in masa de smartphone-uri. Meizu s-a impus si in acest domeniu ajungand ca in 2015 sa vanda peste 20 de milioane de astfel de unitati, intrand astfel intr-un select Top 10 al companiilor producatoare de telefoane mobile.

In acelasi an, 2015, puternicul concern Alibaba a investit aproape 600 de milioane de dolari in actiuni la Meizu, crescand si mai mult influenta companiei la nivel global. In materie de MP4 Playere, producatorul chinez s-a remarcat in special prin lansarea prototipului M6 Mini Player, care a ajuns dincolo de China si a asigurat incasari importante companiei. In ceea ce priveste telefoanele mobile, compania cu sediul central in Zhuhai s-a remarcat de-alungul timpului prin cateva terminale interesante incepand cu modelul M8 si continuand cu cel care i-a succedat (M9) si mai recentele Meizu Pro 5,Pro 6 sau Meizu Pro 7. Recent compania a lansat terminalul Meizu E2 despre care puteti citi mai multe informatii in cadrul acestui articol. Site-ul nostru asigura cele mai noi si mai bine confectionate accesorii pentru acest model de telefon care a “prins viata” in luna aprilie, dar si pentru alte dispozitive produse de aceasta companie.

Cum arata viitorul pentru Meizu?

Meizu schimba strategiaAsadar, Meizu schimba putin registrul si totodata politica legata de viitoarele sale produse. Meilan, una dintre companiile pe care Jack Wong le va crea in scurt timp se va axa pe vanzarea de produse low – cost. Telefoanele din seria M spre exemplu vor fi preluate de aceasta companie, iar preturile lor vor cobori putin. Meizu insa va continua sa produca cele mai valoroase prototipuri ale companiei de pana acum, mai exact gama Pro, modele excelent gandite si construite ale caror preturi sunt mult mai mari. Exista anumite speculatii care sustin ca Flyme va produce anumite smartphones din gama mid-range precum si cele mai noi tehnologii pentru sistemul de operare dezvoltat de companie si care pana acum se bucura de o receptie destul de buna. In curand, compania va lansa alte 10 modele de telefoane noi pana la finalul anului, cel mai probabil, toate trei urmand a fi distribuite in mod diferit noilor divizii ale producatorului chinez.

Scopul pentru care Jack Wong si apropiatii sai apeleaza la aceasta varianta poate parea oarecum ciudat, tinand cont ca producatorul chinez este exact genul de producator care se axeaza pe constructia de telefoane ieftine cu specificatii bune. Ideea pe care presa asiatica o vehiculeaza se leaga tocmai de acest detaliu. China News crede ca Meizu incearca sa scape de tag-ul care o leaga de producerea de telefoane ieftine, gadget-uri care ar urma sa fie produse de aici incolo de Meilan, in timp ce brandul cel mai important va fi asociat cu telefoane de genul celor din gama Pro, adica, teoretic, telefoane high-end. Cum va decurge aceasta strategie pentru compania infiintata si condusa de Jack Wong vom afla cu siguranta de aici incolo.

Summary
Meizu schimba strategia: producatorul chinez se va imparti in trei companii mai mici
Article Name
Meizu schimba strategia: producatorul chinez se va imparti in trei companii mai mici
Description
Meizu, una dintre cele mai importante companii de electronice din Asia se va imparti in trei companii diferite. Astfel, Meizu urmeaza pasii puternicului concern Huawei care a lansat brandul Honor pentru a-si vinde produsele low cost. In scurt timp vom avea parte de alte doua companii sub aceeasi conducere Meizu: Meilan (sau Blue Charm) si Flyme.

Lasă un răspuns