Huawei a inregistrat in 2016 venituri spectaculoase

HuaweiHuawei a inceput in forta noul an prin lansarea unor terminale de buget (asa cum sunt Huawei Honor 6C, Huawei Y5 2017 sau viitorul phablet Huawei Enjoy 7 Plus) cat se poate de interesante, dar si a varfurilor P10 (verifica oferta de huse Huawei P10) si P10 Plus (verifica oferta de huse si folii de protectie Huawei P10 Plus). Nu despre ceea ce a reusit deja in acest an compania chineza vom discuta in cele ce urmeaza, ci despre ceea ce a reusit anul trecut, pentru ca 2016 a fost conform rezultatelor oficiale prezentate de companie, un an fructuos pentru Huawei.

Huawei – venituri majorate in 2016

Compania cu sediul in Shenzen a anuntat rezultatele oficiale financiare pentru anul pe care l-am incheiat in urma cu cateva luni. Cresterea diviziilor companiei este semnificativa si evidenta, ceea ce certifica calitatea produselor grupului si in acelasi timp, justifica investitiile efectuate in 2015 si 2016 de catre companie.

“Suntem intr-o perioada buna a existentei noastre si cred ca datoram acest lucru faptului ca am reusit sa ne fidelizam clientii prin ceea ce am reusit sa propunem in 2016, dar si sa atragem clienti noi, care par foarte multumiti si pe care ne dorim sa-i fildelizam de asemenea in 2017” – Sabrina Meng CFO Huawei

Compania fondata in 1987 a ajuns sa aiba in 2016 un numar de aproape 200 de mii de angajati, aspect care confirma puterea remarcabila pe care o detine grupul pe piata din Asia. Conform informatiilor oficiale prezentate de concern, in 2016, concernul condus de Sun Yafang a inregistrat venituri de 75 de miliarde de dolari, adica o crestere evidenta fata de anul 2015.

“Cresterea a fost una progresiva in ultimii ani si cred ca impactul nostru pe piata din Asia a ramas constant unul puternic. Produsele noastre sunt calitative, unanim apreciate si extrem de bine incadrate tehnologic. Fata de 2015, avem o crestere cu 32 de procente in privinta veniturilor, profitul net al Huawei in 2016 fiind de 37 de miliarde de yeni (n.r putin peste 5 miliarde de dolari) adica un plus de 0.4 % fata de anul trecut” – Sabrina Meng CFO Huawei.

Huawei a fost apreciata de presa chineza pentru investitiile importante pe care compania le-a facut in domeniul cercetarii, in 2016 cifra acestor investitii ridicandu-se la putin peste 10 miliarde de dolari. De remarcat cifra impresionanta de smartphone-uri livrata de Huawei Consumer BG, o cifra cu 44% mai mare decat cea din 2015 si o cifra care a adus un venit de 26 de miliarde de dolari. In total, in 2016, sucursala Consumer BG a livrat nu mai putin de 139 de milioane de smartphone-uri in intreaga lume!

“Obiectivul nostru a fost in mare parte atins pe piata din Asia. Intentia noastra insa pentru urmatorii doi ani este ca Huawei sa-si creasca semnificativ nivelul livrarilor in zona europeana si mai ales sa gaseasca cele mai bune si mai optime solutii de parteneriate la nivel inalt pentru aceasta zona geografica” – Sun Yafang

Huawei Sabrina Meng

Sabrina Meng, CFO Huawei

In al patrulea trimestru din 2016, puternicul concern asiatic s-a apropiat foarte mult la nivel de cota market share de gigantii Samsung si Apple. Compania cu sediul in Shenzen a atins o cota de 9.5% in acest trimestru, fiind devansata doar de catre puternicele concerne rivale mentionate mai sus. Conform informatiilor oficiale ale companiei, sucursala Enterprise BG a reusit de asemenea un salt calitativ si financiar important in 2016, in urma colaborarii cu autoritatile guvernamentale din China. Saltul financiar a fost si el confirmat printr-o crestere spectaculoasa de 47% pentru aceasta divizie, adica un venit anual de 40 de miliarde de yeni, anunta China News.

Lasă un răspuns