Facebook lanseaza Watch, un competitor real pentru YouTube

Facebook Watch

  • Watch de la Facebook, inseamna competitie pentru YouTube
  • Facebook va permite utilizatorilor sa descopere mai usor materiale video
  • Totodata, Gigantul Social Media va permite utilizatorilor sa se aboneze la continut video de la furnizori
  • Momentan, Watch se adreseaza unei audiente limitate

Astazi, intr-o postare discreta pe blog, Facebook a dezvaluit ca va oferi in curand utilizatorilor un nou mod de vizionare a videoclipurilor. Este vorba despre Watch, aplicatia care se doreste a fi un competitor real pentru Youtube.

”Faceti cunostinta cu Watch, o nouă platforma pentru show-uri pe Facebook. Watch va fi disponibila pe mobil, desktop si laptop, dar si in aplicațiile pentru TV. Show-urile sunt compuse din episoade – live sau inregistrate – si au o tema comuna sau o poveste. Pentru a ramane mereu la curent cu show-urile pe care le urmaresti, Watch va avea un Watchlist (o lista de redare), pentru ca tu să nu ratezi cele mai recente episoade”

Aproape nimic n-a tradat aceasta “operatiune secreta” a celor de la Facebook, care inclusiv lansarea Watch o fac intr-o maniera discreta, fara fast. Watch va permite insa utilizatorilor sa descopere mult mai usor clipurile video din propriul feed, oferindu-le de asemenea o modalitate de a-si crea propriile liste de vizionare sau de a urmari mult mai usor videoclipurile facuter de un artist preferat sau orice personalitate pe care o apreciaza.

Cum arata Watch?

Merita mentionat faptul ca pentru moment, aceasta functie Facebook se va adresa unei audiente limitate, vizand in primul rand Statele Unite ale Americii.

Conform celor de la TechCrunch, anumiti utilizatori vor avea acces la aceasta noua optiune a Facebook incepand chiar de maine. Aceeasi sursa raporteaza ca platforma va putea aduce castiguri “partenerilor” care vor realiza videoclipuri originale si foarte vizionate. 55% din profit va reveni acestora, in timp ce Facebook obtine 45%.

Alternativa Facebook la YouTube va fi prezenta sub forma unui tab si nu va inlocui tab-ul video, deja disponibil. Continutul de clipuri va fi insa mult mai bine structurat si vom descoperi diverse categorii pentru gustul fiecarui utilizator. Nu exista pentru moment informatii despre cand sau cum va ajunge “rivalul YouTube” si in Europa, disponibilitatea sa depinzand in mare masura de succesul pe care il va avea in Statele Unite.

Summary
Facebook lanseaza Watch, un competitor real pentru YouTube
Article Name
Facebook lanseaza Watch, un competitor real pentru YouTube
Description
Astazi, intr-o postare discreta pe blog, Facebook a dezvaluit ca va oferi in curand utilizatorilor un nou mod de vizionare a videoclipurilor. Este vorba despre Watch, aplicatia care se doreste a fi un competitor real pentru Youtube.

Lasă un răspuns