CEO John Chen: “Brandul BlackBerry a fost salvat!”

Anul trecut va anuntam ca brandul BlackBerry este practic in moarte clinica. In incercarea de a salva brandul si de a supravietui concurentei puternice de pe piata, compania canadiana a lansat sistemul de operare BlackBerry 10 prin divizia sa QNX. Insa nici acest sistem de operare si nici smartphone-urile pe care compania le-a mai aruncat pe piata in ultima vreme nu au reusit sa-i creasca in cele din urma cota si, in principal, sa revitalizeze un brand, alta data influent.

CEO John Chen: “Brandul BlackBerry a fost salvat!”

John Chen, brandul BlackBerryDin 2016, John Chen, noul responsabil sef peste tot ceea ce inseamna BlackBerry a anuntat insa o noua strategie. BlackBerry Limited urma sa nu mai concureze direct pe piata smartphone cu ceilalti mari rivali, iar compania trecea in subordinea celor de la TCL, un puternic nume pe piata chineza.

Cei de la BlackBerry s-au concentrat din acel moment pe licentierea de software sub acest brand, producatorul de telefoane fiind TCL, compania care urma sa lanseze telefoane sub brandul BlackBerry Primele telefoane scoase ca urmare a acestui parteneriat au fost DTEK 50 si DTEK 60, iar in acest an, TCL si BlackBerry au lansat oficial BlackBerry KeyONE si noul BlackBerry Motion. Aceste doua terminale au fost insa foarte bine primite de catre critici si consumatori deopotriva.

In al doilea trimestru din 2016, producatorul canadian a reusit sa obtina venituri importante din taxele de licentiere, iar acum se concentreaza in mod direct pe furnizarea de software securizat pentru institutiile financiare care cauta proectie impotriv amenintarilor cibernetice. Compania canadiana a patruns si intr-o alta ramura: industria de automobile. Sector unde BlackBerry furnizeaza diverse sisteme de securitate. Aplicatiile dezvoltate de companie sunt disponibile mai noi si in Google Play Store.

Fost lider al Sybase, John Chen a impresionant cand a reusit sa vanda Sybase catre SAP pentru o suma frumusica. A venit in calitate de interimar la conducerea BlackBerry in 2013, moment in care marca avea probleme uriase de reputatie. Sub conducerea sa, compania a lansat telefoane bune si bine primite de publicul larg. Printre ele, BlackBerry Priv si Passport.

In prezent, stocul companiei a crescut la 66% in acest an si incepe sa prospere in mod destul de putin asteptat, astfel ca strategia lui Chan pare sa fii dat roade. Clientii BlackBerry sunt in mare parte companiile listate la New York Stock Exchange, astfel ca CEO-ul companiai a mutat actiunile de la bursa NASDAQ la NYSE cu logo-ul BB la vedere. Conform sefului concernului canadian, transformarea companiei BlackBerry este in acest moment, completa. Semn ca brandul BlackBerry supravietuieste asa cum Chen si-a propus in 2013.

Summary
CEO John Chen: "Brandul BlackBerry a fost salvat!"
Article Name
CEO John Chen: "Brandul BlackBerry a fost salvat!"
Description
CEO-ul BlackBerry, John Chen, a confirmat faptul ca brandul BlackBerry se afla pe un drum bun dupa noua strategie implementata de oficiali
Author
Publisher Name
Catmobile

Lasă un răspuns